
جلسه هم اندیشی در خصوص رفع ایرادات توزیع آرد عشایر با حضور نمایندگان سازمان بازرسی، شرکت غله و بازرسی سازمان جهادکشاورزی استان در محل سالن جلسات اداره کل امور عشایر خراسان رضوی برگزار شد.
در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر و ارائه توضیحات توسط کارشناسان اداره کل امور عشایر مقرر گردید فعلا توزیع آرد تا دو ماه آینده به روال قبل انجام گیرد و به تدریج افرادی که واجد شرایط عشایری نیستند احصا و آردشان حذف گردد همچنین لیست حذفیات بصورت ماهیانه آماده و به سازمان بازرسی ارائه گردد.
+ نوشته شده توسط مسئول روابط عمومی در یکشنبه بیست و سوم مرداد ۱۴۰۱ و ساعت 7:49 |
روابط عمومی اداره کل عشایری خراسان رضوی...
ما را در سایت روابط عمومی اداره کل عشایری خراسان رضوی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 1:30